
Четвертий день навчального візиту в межах проєкту AMUSE став потужним джерелом натхнення та насиченим взаємодіями.
Зранку делегація українських учасників проєкту розділилася на дві групи, аби відвідати спеціалізовані освітні заклади в Амстердамі: Drostenburg School, що функціонує як комплексний дитячий центр та школа для дітей із фізичними й множинними порушеннями, а також Koetsveld School, спеціальну початкову школу, яка створює підтримуюче та інклюзивне освітнє середовище.
Команда Рівненського державного гуманітарного університету мала змогу відвідати Bijzonder Amsterdams — соціальне підприємство мережі Cordaan, де працюють люди з особливими потребами. Там вони дізналися більше про практичне використання інклюзивної освіти та методів AAC (альтернативної та додаткової комунікації). Атмосферу під час презентації доповнив обід, приготований та поданий з особливою щирістю і турботою.
День продовжився інклюзивною прогулянкою Амстердамом, яка дозволила по-іншому оцінити доступність і рівність у міському просторі. Деякі учасники додатково відвідали інші соціальні ініціативи Cordaan.
Увечері група повернулася до Утрехта. У стінах Hogeschool Utrecht — Університету прикладних наук — відбулася урочиста церемонія вручення сертифікатів, супроводжена фінальними виступами професорок Саскії Вейсбрук та Софі Серджент.
Завершенням дня стало неформальне спілкування за частуванням.
Ще один насичений день міжнародної співпраці, обміну цінним досвідом і втілення рішучих кроків у побудові більш інклюзивного освітнього середовища як в Україні, так і в Європі!
Підтримка Європейською Комісією випуску цієї публікації не означає схвалення вмісту, який відображає лише погляди авторів, і Комісія не несе відповідальності за будь-яке використання інформації, що міститься в ньому.
The fourth day of the AMUSE Erasmus+ project study visit was a powerful source of inspiration and rich in interactions.
In the morning, the delegation of Ukrainian project participants split into two groups to visit specialized educational institutions in Amsterdam: Drostenburg School, which functions as a comprehensive children's center and school for children with physical and multiple disabilities, and Koetsveld School, a special primary school that creates a supportive and inclusive educational environment.
Rivne State University of Humanities team had the opportunity to visit Bijzonder Amsterdams, a social enterprise of the Cordaan network, where people with special needs work. There, they learned more about the practical use of inclusive education and AAC (alternative and augmentative communication) methods. The atmosphere during the presentation was complemented by a lunch prepared and served with special sincerity and care.
The day continued with an inclusive walk through Amsterdam, which allowed participants to assess accessibility and equality in urban space in a different way. Some participants also visited other Cordaan social initiatives.
In the evening, the group returned to Utrecht. A solemn certificate award ceremony was held at Hogeschool Utrecht, the University of Applied Sciences, accompanied by final speeches by professors Saskia Weesbroek and Sophie Sargent.
The day ended in a relaxed atmosphere, with friends socializing over drinks and delicious snacks.
Another eventful day of international cooperation, exchange of valuable experience, and implementation of decisive steps in building a more inclusive educational environment both in Ukraine and in Europe!
The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
#Erasmus #AMUSE #AMUSE_AAC_ua #amusershu
#AMUSEproject #StudyVisit #InclusiveEducation #InterculturalExchange









