4 червня 2025 року команда проєкту AMUSE Рівненського державного гуманітарного університету взяла участь у першому вебінарі «Інклюзивна педагогіка та універсальний дизайн в класі» онлайн-курсу «Методи навчання для інклюзії» , що реалізується в межах проєкту AMUSE і був спільно розроблений партнерами проєкту з Норвегії та Нідерландів.
До роботи долучилися понад 70 представників українських університетів і організацій-учасників проєкту.
Захід розпочався зі вступного слова професора, доктора Софі Сержант (Університет прикладних наук Утрехта, Нідерланди), яка представила огляд різноманітності, інклюзії та інклюзивної освіти.
Основним доповідачем виступив професор Лука Татео (Університет Осло), зосередившись на темі «Інклюзивна педагогіка та універсальний дизайн у класі». Презентація містила як теоретичні ідеї, так і практичні підходи до створення інклюзивного освітнього середовища, а також залучала учасників до групової роботи.
Вебінар ознаменував потужний початок курсу, заохочуючи до критичного осмислення та активної участі у розвитку інклюзивних освітніх практик.
Підтримка Європейською Комісією випуску цієї публікації не означає схвалення вмісту, який відображає лише погляди авторів, і Комісія не несе відповідальності за будь-яке використання інформації, що міститься в ньому.
On June 4, 2025, the AMUSE project team from Rivne State Humanitarian University participated in the first webinar, “Inclusive Pedagogy and Universal Design in the Classroom,” of the online course “Methods of Teaching for Inclusion”, which is being implemented as part of the AMUSE project and was jointly developed by the Norwegian and Dutch project partners.
More than 70 representatives of Ukrainian universities and organizations participating in the project joined the work.
The event began with an introductory speech by Professor Sophie Sergeant (Utrecht University of Applied Sciences, Netherlands), who presented an overview of diversity, inclusion, and inclusive education.
The keynote speaker was Professor Luca Tatеo (University of Oslo), who focused on the topic of “Inclusive pedagogy and universal design in the classroom.” The presentation included both theoretical ideas and practical approaches to creating an inclusive educational environment, and also involved participants in group work.
The webinar marked a powerful start to the course, encouraging critical reflection and active participation in the development of inclusive educational practices.
The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
#Erasmus #AMUSE #AMUSE_AAC_ua #amusershu