Надрукувати

 

1 жовтня у межах реалізації проєкту AMUSE Erasmus+ та візиту делегації Рівненського державного гуманітарного університету до Нідерландів Hogeschool Utrecht – Університетом прикладних наук (Нідерланди) було організовано  міжнародний симпозіум на тему «Інклюзія в освіті з акцентом на використання допоміжних та альтернативних засобів комунікації (АДК)». Під час заходу провідні фахівці представили сучасні дослідження та практичні приклади інтеграції АДК у освітнє середовище, що відповідає принципам інклюзії.

Головною метою симпозіуму було продемонструвати, як допоміжна та альтернативна комунікація сприяє подоланню бар’єрів у спілкуванні та навчанні для дітей із порушеннями мовлення. Завдяки цьому інструменту формуються нові можливості для розкриття їхнього потенціалу.

Організацію заходу очолили Sofie Sergeant і Hanne Touw, які забезпечили створення атмосфери відкритого діалогу, взаємообміну ідеями та глибшого осмислення ролі АДК у створенні доступного і комфортного освітнього середовища. До ключової доповіді доктора Еллен Геррітс мали змогу онлайн доєднатися усі члени команди Рівненського державного гуманітарного університету з реалізації проєкту «Комплексне запровадження методології доповненої та альтернативної комунікації в українській системі освіти» (AMUSE).

Симпозіум об’єднав освітян із різних країн світу, які поділяють спільну мету – зробити освіту доступною для кожної дитини незалежно від її особливостей.

Дякуємо організаторам за надану можливість!

Підтримка Європейською Комісією випуску цієї публікації не означає схвалення вмісту, який відображає лише погляди авторів, і Комісія не несе відповідальності за будь-яке використання інформації, що міститься в ньому.


On 1 October, as part of the AMUSE Erasmus+ project and the visit of a delegation from Rivne State Humanitarian University to the Netherlands, Hogeschool Utrecht University of Applied Sciences (Netherlands), an international symposium was organised on the topic of ‘Inclusion in education with a focus on the use of augmentative and alternative communication (AAC)’. During the event, leading experts presented current research and practical examples of integrating AAC into an educational environment that complies with the principles of inclusion.

The main goal of the symposium was to demonstrate how augmentative and alternative communication helps overcome barriers in communication and learning for children with speech impairments. This tool creates new opportunities for them to realise their potential.

The event was organised by Sofie Sergeant and Hanne Touw, who ensured an atmosphere of open dialogue, mutual exchange of ideas and a deeper understanding of the role of AAC in creating an accessible and comfortable educational environment. Representatives of the team of Rivne State University of Humanities implementing the project “Comprehensive Implementation of Augmented and Alternative Communication Methodology in the Ukrainian Education System” (AMUSE) were able to join Dr Ellen Gerrits' keynote speech online.

The symposium brought together educators from around the world who share a common goal: to make education accessible to every child, regardless of their individual characteristics.

We would like to thank the organisers for this opportunity!

The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

#Erasmus #AMUSE #AMUSE_AAC_ua #amusershu

#AMUSEproject #StudyVisit #InclusiveEducation #InterculturalExchange