
25 вересня 2025 року відбулася робоча експертна зустріч українських партнерів проєкту AMUSE, під час якої особливу увагу було приділено обговоренню концепції та змісту майбутнього посібника з АДК для дошкільнят. Участь у полеміці брали й члени команди Рівненського державного гуманітарного університету з реалізації проєкту «Комплексне запровадження методології доповненої та альтернативної комунікації в українській системі освіти» (AMUSE)
Учасники долучилися до змістовної дискусії, що розгорнулася навколо ключових підходів до викладу навчального матеріалу. В обговоренні панувала жвава та конструктивна атмосфера, яка сприяла генерації нових ідей та рішень.
Окремим блоком зустрічі стала презентація макетів сторінок, розроблених до теми «Вода». Учасники мали змогу ознайомитися з візуальним та змістовим оформленням матеріалу, поділитися враженнями та надати зворотний зв’язок.
Зустріч стала важливим кроком у спільній роботі над створенням сучасного та змістовного навчального ресурсу, який відповідатиме потребам як учнів, так і педагогів.
Підтримка Європейською Комісією випуску цієї публікації не означає схвалення вмісту, який відображає лише погляди авторів, і Комісія не несе відповідальності за будь-яке використання інформації, що міститься в ньому.
On 25 September 2025, a working expert meeting of Ukrainian partners of the AMUSE project took place, during which special attention was paid to discussing the concept and content of the future AAC manual for preschoolers. Members of the Rivne State University of Humanities team implementing the project ‘Comprehensive introduction of augmented and alternative communication methodology in the Ukrainian education system’ (AMUSE) also took part in the discussion.
The participants joined in a substantive discussion that unfolded around key approaches to presenting educational material. The discussion was dominated by a lively and constructive atmosphere, which contributed to the generation of new ideas and solutions.
A separate part of the meeting was devoted to the presentation of page layouts developed for the topic ‘Water’. Participants had the opportunity to familiarise themselves with the visual and content design of the material, share their impressions and provide feedback.
The meeting was an important step in the joint work on creating a modern and meaningful educational resource that will meet the needs of both students and teachers.
The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
#Erasmus #AMUSE #AMUSE_AAC_ua #amusershu








