07 травня 2025 року відбувся другий вебінар онлайн-курсу «EU Inclusion Strategy and Social Equity», що проводиться в межах Міжнародного проєкту «Комплексне впровадження методології доповненої та альтернативної комунікації в українську систему освіти (AMUSE)» за програмою Еразмус+ КА2. Команда проєкту AMUSE Рівненського державного гуманітарного університету долучилася до заходу в повному складі разом із понад 80 колегами з інших університетів.

Тема зустрічі – Introduction to augmentative and alternative communication (Введення в альтернативну і додаткову комунікацію). Спікер вебінару професор Стівен фон Течнер (факультет психології, Університет Осло, Норвегія) переконливо доніс до учасників ідею, що комунікація і розвиток мовлення необхідні для забезпечення участі дітей у різних видах діяльності та житті суспільства, адаптації і залучення до культури загалом, а альтернативна і додаткова комунікація (АДК) – це важливий засіб комунікації та розвитку мови, форма розвитку мовлення; АДК – це про спілкування. Учасники долучилися до обговорення актуальних аспектів використання АДК з метою вирішення комунікативних труднощів дитини та розвитку інклюзивних освітніх практик.

Дякуємо організаторам за змістовний вебінар та продуктивне спілкування!

Підтримка Європейською Комісією випуску цієї публікації не означає схвалення вмісту, який відображає лише погляди авторів, і Комісія не несе відповідальності за будь-яке використання інформації, що міститься в ньому.


On May 07, 2025, the second webinar of the online course “EU Inclusion Strategy and Social Equity” took place within the framework of the International Project “Comprehensive Implementation of the Augmented and Alternative Communication Methodology in the Ukrainian Education System (AMUSE)” under the Erasmus+ CA2 program. The AMUSE project team of Rivne State University of the Humanities joined the event in full force, along with more than 80 colleagues from other universities.

The topic of the meeting was Introduction to augmentative and alternative communication. The speaker of the webinar, Professor Steven von Techner (Department of Psychology, University of Oslo, Norway), convincingly conveyed to the participants the idea that communication and speech development are necessary to ensure children's participation in various activities and society, adaptation and involvement in culture in general, and that alternative and augmentative communication (AAC) is an important means of communication and speech development, a form of speech development; AAC is about communication. The participants joined the discussion of the actual aspects of using AAC to solve children's communication difficulties and develop inclusive educational practices.

We thank the organizers for the informative webinar and productive communication!

The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

#Erasmus #AMUSE #AMUSE_AAC_ua #amusershu

 

Back to top