
Другий день навчального візиту до Нідерландів відбувся у початковій школі Imelda, Роттердам, під керівництвом Софі Сержант та Ганни Тау.
Ранок розпочався з кави та чаю, після чого учасники активно долучилися до симпозіуму, який проводився в школі Imelda Rotterdam. Захід складався з кількох ключових етапів, зокрема інформативної лекції, що охоплювала актуальні теми, а також жвавих і змістовних дебатів, під час яких обговорювалися різноманітні ідеї та точки зору.
Після спільного обіду відбулася екскурсія школою. Два директори – Андреа Морет (Willibrordschool) та Міран Якірович (Imeldaschool) – представили свої підходи та бачення освітнього процесу. Представники Рівненського державного гуманітарного університету активно долучалися до дискусій, обмінювалися досвідом та демонстрували інтерес до інноваційних інклюзивних практик голландської початкової освіти.
Завершився день самостійною прогулянкою Роттердамом, яка створила атмосферу для неформального обміну думками та нових вражень – делегація РДГУ активно брала участь, ділилася враженнями та обговорювала, як отримані ідеї можна адаптувати в українських реаліях.
Ще один плідний день професійного зростання, міжкультурного навчання та натхнення інноваційними практиками в освіті!
Підтримка Європейською Комісією випуску цієї публікації не означає схвалення вмісту, який відображає лише погляди авторів, і Комісія не несе відповідальності за будь-яке використання інформації, що міститься в ньому.
The second day of the study visit to the Netherlands took place at Imelda Primary School in Rotterdam, led by Sophie Sergeant and Anna Tau.
The morning began with coffee and tea, after which participants actively joined the symposium held at Imelda Rotterdam School. The event consisted of several key stages, including an informative lecture covering current topics, as well as lively and meaningful debates during which various ideas and points of view were discussed.
After lunch together, there was a tour of the school. Two principals, Andrea Moret (Willibrordschool) and Miran Jakyrovich (Imeldaschool), presented their approaches and visions of the educational process. Representatives of Rivne State Humanitarian University actively participated in discussions, exchanged experiences, and showed interest in innovative inclusive practices in Dutch primary education.
The day ended with an independent walk around Rotterdam, which created an atmosphere for informal exchange of ideas and new impressions – the RDGU delegation actively participated, shared their impressions and discussed how the ideas gained could be adapted to Ukrainian realities.
Another fruitful day of professional growth, intercultural learning, and inspiration from innovative practices in education!
The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
#Erasmus #AMUSE #AMUSE_AAC_ua #amusershu
#AMUSEproject #StudyVisit #InclusiveEducation #InterculturalExchange





